dis weekend ...

spt biasa, ujung minggu adalah waktu yg terbaek tok mengemas bilik.. *_*
rasa malu plak bila org datang bilek melihat keadaan yg begitu dahsat..
bagi aku, aku x kesah pun kalu biliek aku mcm tu..
tp bila ada org datang bilek tu yg jadi kesah..
xkan la nk biaq org datang bilek tgok dalam keadaan yg begitu dahsat kan??
x baek la buat tetamu mcm tu..huhu

skang ni aku bersama rumetku tgh mengemas bilek..
x byk pun tok di kemas..
cuma nk bg bilik kami ni nampak lebih chumel sket..ehehe
kalu waktu skolah memang da x sempat nk kemas dah..huhu

dlm dok mengemas tu aku ada dengaq Xfm..
ada plak lagu ni dimainkan..
lama aku x dengaq..
aku suka lirik dia..
di sini aku nk berkongsi lirik lagu tu..
kalu rajin bleh la cari...
tajuk lagu : PANJI REGGAE by SHARPSHOOTER

#####################################

Ku berjalan d kota raya
Menyaksikan oh panorama
Kehidupan kita semua
Tidak ada banyak bezanya

oOOoo, panji-panji reggae

kita semua sama sahaja
hanya manusia biasa
punya akal, punya minda
boleh beza, baik buruknya

OooooOo, panji-panji reggae,

Kita hidup d dunia
Jangan sombong
Jangan menghina
Ingat asal usul kita,
Kita semuanya sama..

#####################################

itu saja tok dikongsikan pada kali ni...
sesunguhnya aku ketiadaan mood tok menulis sebab aku ngantoookkk..
nk tido dulu...
bye...

~ haisyyhh ~

*_*

0 comments:

Post a Comment