.. sorry ..

mintak maap la kpd kwnku yg 2 org itu ( wat suspen..eheheh ) sbb x dapat nk ikut KORANG ber2 p alamanda..bukan x nak tp dah x berdaya aku nk nk jalan ni.. td p terpaksa gagahkan diri p bli tiket bus..mata aku ni pon rasa panas gila.. sangat dahsyat kalu aku demam.. ( hanya org yg tertentu saja yg tau sbb pa aku demam..ehehehe )

lpas abes kuliah td trus tidoq..penat sangat..bila petang plak mengadap laptop ni..memplajari byk benda yg aku x tau..cewaaahhh..heheh..antara benda baru yg aku dah tau ni dia : ( padahal org len dah wat zaman tok nadoq dulu nih..tp x pa la, akhirnya aku tau gak kan? ~ haisyyhh ~ )
gambaq ni diambik masa p sabah ari tu.. yg atas tu kat pantai tanjung aru n yg bawah tu kat jambatan tamparuli.. memg best la p sabah..rasa mcm nk p lagik ja..tu pn kalu ada tiket murah la..ehehe..

1 comments:

pZah said...

aku rasa aku tau sbb pa ang demam..

hoho

Post a Comment