~ sumtin bout 1 % ~



pernah tgok x cita ni??

besh kan??

bg yg x pnah tgok, cita ni tajuk dia Sumtin bout 1 % @ 1% of anything..

cita ni ditygkn kat msia pd taun 2005..

ingat lg, waktu tu tyme aku amik SPM..

memg besh la cita ni..

sebb pa besh??

1. heroin crita ni jd cikgu..sesuai la ngan aku..haha..tp waktu aku tgok dulu aku masih blajaq..xmasok maktab la..tp aku memg suka..ulang byk kali pn x jemu..heee..heronya pn bleh tahan ensem..hahha

2. crita ni lebih byk tntg kekeluargaan..xdak la sbb cintan cintun semata2..sweet sgt..heroin ni org biasa, si hero plak org kaya..tp parent heroin ni pd mulanya x benarkan diorang berkahwin sbb pada pendapat diorang kawen ngan org kaya ni terlalu cmplicated..btol ke??aku suka family heroin nih..huhu

3. crita ni xdak watak jahat..selalunya crita korea mesti ada watak jahat kan?? tp dalam crita ni..sumanya baik2 blaka..kalu ada yg jahat pn, jahat sket ja..huhu

4. apa lg eh?? kalu nk tau dgn lebeh lanjut kena la tgok sendri..ehehe..

crita ni ada 26 episod..memg panjang drpd crita korea yg biasa kita tgok..sbb dia nk pastikan suma org berkesudahan baik..ye k?? pandai ja aku wat teori sendri..hehe..

3 comments:

pZah said...

ooh lama dh cite ni..

tp aku xpnh tgk pun..hehe

Anonymous said...

2la pzah...
xabes2 ngan citer 2 byt ni...
cor tgok citer len sma...
lpar la wei...
aku xmkn g..kdai ttp..
wat iklan sat..ngeee~~

Nur Baiti said...

ang da tgok ka shada cita nih??
best woo..

Post a Comment