:: salah siapa ::

aku sendri x tau pa prasaan aku la ni...

tetiba rasa serabut semacam plak..

mcm2 ada dlm fikiran aku nih..

yg mana nk ak pikirkan dulu??

mungkin Allah nk uji sejauh mana aku mampu menghadapi semuanya..

dan aku percaya dengan kata2 ni : Ujian & dugaan yg Allah bg tu mesti kita boleh lalui,hadapi & atasi kerana Allah x akan bagi ujian yg di luar kemampuan kita..cuma terpulang dengan cara kita nak mengatasinya dgn sebaik2 mungkin..

dah 3 taun dah kat maktab ni kan..dah mcm2 dilalui..

ya!! BAITI mesti kuat!!

jgn sesekali mengeluh dan menyalahkan sesiapa..benda yg dah jadi x guna kita nk salahkan org lain..lebih baik cari jalan penyelesaian kan?

kembali la kpd ALLAH yg maha esa..

tetiba ingat plak ngan lagu putaran kehidupan..

semoga semuanya berjalan dengan baik..Ameen..

4 comments:

m y f i n g e r t i p said...

nape ni..something happen? waa..aku jua mcm2 perassaan..sbr na, xde sp yg slh..weh, nk ltk lagu gk

Nur Baiti said...

sebenaqnya tajuk tu xdak kaitan pn ngan isi..terlalu byk benda mai dlm satu masa..tu yg jd serabut...jd salah siapa?hahha ( pa la yg aku merepek nih?? )

pZah said...

salah siapa?? salah aku kah..wawawa

Nur Baiti said...

ang ada wat salah eh pzah??cepat2 mintak maap..ngan aku xdak kot..ngan org len x tau la..haha

Post a Comment